009831-32734681
info{at}parsianpayam.ir
راهنمای سفارش سامانه

source link С чем бодяжат амфетамин ۱) انتخاب سرویس:

 در این مرحله لازم است متقاضی ضمن مطالعه اطلاعات مربوط به  سرویس های پارسیان پیام و بررسی امکانات و ویژگی ها پنل ها بهترین گزینه از جهت امکانات و بودجه را انتخاب نماید.

هزینه هایی که در سامانه پارسیان پیام وجود دارد به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

go to link   ۱٫ هزینه اولیه:

هزینه واگذاری خدمات برای سال اول شامل هزینه اشتراک سالیانه سرویس انتخاب شده از سوی متقاضی به علاوه هزینه شماره اختصاصی درخواست شده می باشد.

Сардиния купить закладку: меф-мефедрон, фен-амфетамин, кокаин, героин, мдма, экстази, ски кристаллы скорость, гашиш, шишки и бошки نکته: همراه برخی سرویس های پارسیان پیام  یک شماره ۱۴رقمی اختصاصیبرای یکسال به صورت هدیه تقدیم متقاضیان می شود و هزینه تمدید شماره ، شماره های اضافی یا شماره های با ارقام کمتر نظیر ۱۲ رقمی، ۱۰رقمی و … به صورت جداگانه محاسبه و اخذ می گردد.

follow url   ۲٫ هزینه تمدید:

سرویس های پارسیان پیام به صورت سالیانه واگذار می شوند و هزینه تمدید آن ها متفاوت است. هزینه تمدید سرویس ها معادل  ۱۵% قیمت روز می باشد.

Москва Силино   ۳٫ هزینه جاری:

هزینه ارسال پیامک بر اساس جدول تعرفه ها محاسبه می شود و مشترکین در هر زمان می توانند به مقدار دلخواه اعتبار ارسال پیامک خریداری نمایند. https://hiltonstue.ru/kolchugino-kupit-zakladku-amfetamin-sulfat-rozoviy.html

https://muliasned.ru/borisoglebsk.html ۲) تکمیل فرم سفارش:

متقاضی پس از بررسی پنل ها و هزینه ها سرویس دلخواه خود را انتخاب کرده و فرم سفارش آن را تکمیل می نماید.

enter site ۳) اعلام مجدد هزینه و تثبیت شماره:

یکی از کارشناسان فروش پارسیان پیام  پس از بررسی فرم سفارش متقاضی با وی تماس گرفته و ضمن کنترل اطلاعات فرم درخواست، هزینه کل قرارداد را به متقاضی اعلام کرده و شماره مجازی درخواستی را برای متقاضی رزرو می نمایند. همچنین کد رهگیری سفارش ثبت شده که همان شماره تلفن همراه متقاضی است به وی اعلام می نماید.

https://dreamashem.ru/sol-zakladki-sevastopol.html نکته: کارشناسی که با متقاضی تماس می گیرد مسئول پیگیری تمام امور متقاضی در طول مدتی استفاده او از سرویس ها و خدمات صباپیامک است و در ارتباط های بعدی نیز پاسخگوی متقاضی خواهد بود بنابراین مشترک در هر زمان با ارسال ایمیل به نشانی پست الکترونیک واحد فروش یا از طریق تماس تلفنی و اعلام شماره تلفن همراه خود می تواند از وضعیت سفارشی که ثبت نموده مطلع شود.

bmw rc biz ۴) تنظیم و ارسال قرارداد:

قرارداد مقاضی مطابق موارد مندرج در فرم سفارش و خواسته هایی که طی تماس با کارشناسان فروش پارسیان پیام مطرح نموده است تنظیم می گردد و کلیه موارد توافق شده اعم از نوع سرویس درخواستی متقاضی، جزئیات پنل درخواستی، شماره مجازی، هزینه کل، نحوه محاسبه هزینه تمدید و گارانتی رضایت در متن قرارداد قید می گردد سپس فایل قرارداد به همراه پیش فاکتور به نشانی پست الکترونیک متقاضی ارسال می گردد.

https://lolafedinl.info/ramenskoe-kupit-zakladku-mefedron-fen-amfetamin-kokain-geroin-mdma-ehkstazi-gashish-shishki-boshki.html ۵) امضای قرارداد توسط متقاضی:

متقاضی پس از مطالعه قرارداد دو نسخه از آن را چاپ کرده و تمامی صفحات را ممهور و امضا می نماید.

https://lekaprodas.ru/moskva-chertanovo-severnoe.html ۶) پرداخت هزینه کل قرارداد:

متقاضی هزینه کل مندرج در قرارداد یا پیش فاکتور را از روش های غیرآنلاین نظیر واریز به حساب، حواله الکترونیکی یا انتقال به کارت به یکی از حساب های پارسیان پیام  که در پیش فاکتور قید شده پرداخت نموده و رسید آن را نزد خود نگه می دارد.

go to site ۷) ارسال مدارک به پارسیان پیام:

متقاضی هر دو نسخه قرارداد ممهور و امضا شده را به همراه مدارک احراز هویت اعم از معرفی نامه سازمان متبوع، درخواست رسمی سرویس با قید پنل درخواستی و شماره مجازی به همراه تصویر رسید پرداخت هزینه را از طریق پست پیشتاز به نشانی پارسیان پیام ارسال نموده و رسید پست را برای پیگیری وضعیت بسته ارسالی نزد خود نگه می دارد.

https://kotikilike.ru/rossip-v-nizhnem-sergi-3.html ۸) بررسی مدارک و ایجاد سرویس:

کارشناسان پارسیان پیام پس از وصول مدارک و قرارداد متقاضی، سرویس درخواستی وی را ایجاد کرده و اطلاعات کاربری سامانه را از طریق پست الکترونیک و پیامک به متقاضی اعلام می نمایند.

Ялта ۹) ارسال نسخه دوم قرارداد برای متقاضی:

نسخه دوم قرارداد متقاضی مهر و امضا شده و به همراه فاکتور نسخه مشتری از طریق پست پیشتاز به نشانی وی ارسال می گردد.

go site ۱۰) گارانتی رضایت و نحوه انصراف یا فسخ قرارداد:

تا ۷ روز پس از برقرار شدن سرویس چنانچه مشترکی از خدمات صباپیامک ناراضی باشد با اعلامیه رسمی عدم رضایت و درخواست ( از طریق فکس یا پست) می تواند کل هزینه پرداختی خود را دریافت نماید. حداکثر زمان بازپرداخت وجه به مشترک ۷ روز کاری می باشد.
go here نکته: در پایان ششمین روز برقراری سرویس مشترک، کارشناس فروش صباپیامک با وی تماس گرفته و موضوع گارانتی رضایت و امکان برگشت وجه را به مشترک یادآوری می نماید.
 در صورتی که مشترک پس از پایان دوره گارانتی رضایت اقدام به فسخ قرارداد نماید هزینه سرویس مشترک معادل زمانی که در اختیار او بوده و به صورت روزشماره محاسبه می گردد و همراه مانده اعتبار موجود در پنل کاربری حداکثر ظرف ۷ روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشترک واریز خواهد شد.

سفارش
تحویل سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
آخرین مطالب سایت :